RomaniaUSA

CONTACT

SIGURANȚA Datelor

CONSULTANȚĂ Gratuită

PROFESIONIȘTI cu Experiență

SOLUȚII Personalizate

GARANȚIA Calității

SUPORT 24/7

Te ajutăm să gasești soluția optimă pentru afacerea ta!

Beneficiile HelpDesk IT

HelpDeskIT oferă clienților săi o serie de beneficii importante pentru serviciile oferite. Acestea se aplică tuturor persoanelor care apelează la noi și sunt valabile pe toată perioada colaborării.

  • ACCES LA TOATĂ GAMA DE SERVICII IT DISPONIBILE – clienții HelpDeskIT beneficiază de reparații de cea mai bună calitate și acces la o gamă variată de servicii IT. Fie că doriți mentenanță, consultanță, reparații, analize tehnice ale infrastructurii, sau diferite soluții tehnice, noi vă vom oferi întotdeauna cel mai potrivit răspuns.
  • OPTIMIZAREA EFICIENTĂ A REȚELELOR ȘI SISTEMELOR IT – creștem performanțele aparaturii prin optimizarea sistemelor și rețelelor IT. În plus, asigurăm funcționalitatea infrastructurii fără întreruperea activităților și un sistem de back-up local și cloud, pentru siguranța datelor companiei.
  • CONSULTANȚĂ GRATUITĂ ȘI SOLUȚII SMART – echipa HelpDeskIT este formată din profesioniști cu experiență, capabili să asigure rezolvarea tuturor problemelor IT. Oferim securitatea afacerii prin soluții profesionale personalizate, asigurăm transparență și control total asupra costurilor IT și oferim consultanță gratuită pentru diferite achiziții IT, fie ele hardware sau software, de care compania are nevoie.

Servicii HelpDesk IT 

EXTERNALIZARE IT

SUPORT IT

CONSULTANȚĂ IT

MENTENANȚĂ IT

Politica HelpDesk IT

PLATĂ ÎN CONFORMITATE CU CALITATEA SERVICIILOR
factura se achită la începutul lunii, iar clientului i se oferă posibilitatea de a solicita banii înapoi, la finalul lunii, dacă nu este mulțumit de serviciile prestate de echipa HelpDeskIT. Avem parteneri de marcă – Dell, HP și Microsoft, motiv pentru care calitatea serviciilor oferite se ridică întotdeauna la un nivel foarte înalt.

VERIFICĂRI PERIODICE ȘI EFICIENȚĂ SPORITĂ
echipa HelpDeskIT efectuează vizite lunare la sediile clienților săi,pentru verificări ale aparaturii și eficienței acesteia. Asigurăm mentenanță, reparațiile necesare și diferite teste ale sistemelor IT software și hardware, pentru a ne asigura că totul funcționează la cel mai înalt nivel.

MENTENANȚĂ DE TOP ȘI FUNCȚIONALITATE PRELUNGITĂ
HelpDeskIT vă oferă eficiență prelungită a aparaturii reparate. În plus, pe toată perioada efecturării reparațiilor, înlocuim piesele defecte cu unele noi, pentru a asigura funcționarea computerelor inclusiv în timpul procesului de modificare tehnică.

SERVICII DE CALITATE ȘI CONSULTANȚĂ GRATUITA
lucrăm transparent și punem la dispoziția clienților noștri toate informațiile de care aceștia au nevoie. Oferim servicii de calitate, de care veți beneficia dumneavoastră, angajații dumneavoastră și care vor contribui la buna dezvoltare a afacerii pe care o dețineți.

De ce sa ne alegeti pe noi?

Satisfacția clienților noștri este foarte importantă pentru noi, astfel ca factura se achită doar dacă sunteți mulțumit, se va returna valoarea facturii din luna in curs daca nu sunteți mulțumit de serviicile oferite de noi si se remediază problema gratuit.

Te ajutăm să gasești soluția optimă pentru afacerea ta!

butonsuna pus in index.php din tema
RomaniaUSA